19 grudnia 2013

Krem do rąk NEUTROGENA, NORWEGIAN FORMULA






fot. archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com 

OCENA: 5/5

CENA: ok. 15 zł

POJEMNOŚĆ: 50 ml

OCZEKIWANIA:
Nawilżone, zregenerowane ręce. Szczególnie  w okresie zimowym kiedy mam je strasznie popękane.

CO OBIECUJE PRODUCENT:

NEUTROGENA Formuła Norweska Krem do rąk 

Tylko kropla tej wzbogaconej w glicerynę formuły, przynosi natychmiastową ulgę oraz chroni suche, spierzchnięte dłonie. Nawet w najbardziej surowych warunkach sprawia, że dłonie są widocznie bardziej miękkie i gładkie. Stworzony we współpracy z dermatologami. Silnie skoncentrowany, bardzo wydajny- wystarczy na ponad 200 zastosowań.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Dilauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.
wyprodukowano we Francji




fot. archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com 


MOJA OPINIA:

Jestem nim zachwycona. Spełnia moje oczekiwania w 100%. Przy systematycznym stosowaniu kremu, mój problem z wiecznie popękaną skórą u rąk przestaje istnieć.






fot. archiwum prywatne 5waystobepretty.blogspot.com 


ZALETY:

- idealny na zimę
- zapewnia długotrwałe nawilżenie rąk
- wydajny, pomimo stosunkowo małej pojemności
- szybko się wchłania, nie pozostawiając na rękach tłustego śladu
- bardzo dobrze chroni skórę na dłoniach
- bardzo lubię jego delikatny zapach
- świetna konsystencja - nie pozostawia tłustych śladów
- bardzo łatwo dostępny w drogeriach jak i w zwykłych sklepach
- nie klei się
- efektywny
- super regeneruje zniszczoną , wysuszoną skórę


WADY:

- dość często trzeba go nakładać
- cena, bo stosunkowo dużo chcą za tak małe opakowanie, jednak jego wydajność sprawia, że jednak opłaca się zainwestować w lepszy produkt bo przynajmniej mamy rozwiązany na jakiś czas problem z kupowaniem kremu do rąk :)
-zakrętka, jednak kremy na zatrzask mają tą przewagę że nie ma problemu z trzymaniem zamknięcia podczas nakładania produktu

POSUMOWANIE:

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Mogę go śmiało polecić wszystkim na zimę do codziennego stosowania. Co więcej, bardzo wielu moich znajomych, którym polecałam ten produkt, także ma o nim pozytywne opinie.



Z.




1 komentarz:

  1. moja mama używa tego kremu i bardzo go sobie chwali :) Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny :)
Będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz, a jeśli jesteś ciekawy naszych nowych recenzji dodaj nas do obserwowanych.
Możesz być pewien, że odwiedzimy Twojego bloga i... ;)